Kwaliteit bij Crataegus

Hier vind je informatie over onze audits, (kwaliteit)verslagen en rapportages.

 

Kwaliteit bij Crataegus

Tevreden als jij dat bent

Klanttevredenheid

Voor ons draait het om de beleving van de klanten zelf. Hun beoordeling vinden wij ons meest belangrijke rapportcijfer! Voor onze klanttevredenheid willen we dit zo onafhankelijk mogelijk laten plaats vinden.  Dit doen we via de Zorgkaart Nederland.

Onze klanten hebben ons daar het gemiddelde cijfer 9.4 gegeven! (peildatum 01-07-2022)

ZorgkaartNederland is de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg waar mensen hun ervaringen met de zorg delen met elkaar. De website biedt u informatie om te kunnen kiezen voor een zorgverlener die het beste past. ZorgkaartNederland is een website van Patiëntenfederatie Nederland. Beoordeel Crataegus zelf of lees eerdere beoordelingen op www.zorgkaartnederland.nl

Altijd een luisterend oor

Klanttevredenheidsonderzoek

Voor Crataegus Woonzorg staat klanttevredenheid centraal. Het draait immers om de mensen waaraan wij zorg verlenen. Om volledige transparantie te bieden publiceren wij hier jaarlijks ons kwaliteitsverslag;

Kwaliteitsverslag 2023: Download in PDF
Kwaliteitsverslag 2022: Download in PDF
Kwaliteitsverslag 2021: Download in PDF

Oordeel zelf (via ZorgkaartNederland)! ZorgkaartNederland is de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg waar mensen hun ervaringen met de zorg delen met elkaar. De website biedt u informatie om te kunnen kiezen voor een zorgverlener die het beste past. ZorgkaartNederland is een website van PatiëntenfederatieNederland.

Beoordeel Crataegus zelf of lees eerdere beoordelingen op www.zorgkaartnederland.nl

Duidelijke afspraken over uw privacy & klanttevredenheid

Klachtenregeling

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt, zeker in het geval van onenigheid. Als u ontevreden bent of het ergens niet mee eens bent, laat het ons dan zeker weten. Zo kunnen we kijken of we er samen uit komen.

Voelt u zich alsnog niet gehoord of komen we er onderling niet uit, dan beschikken wij over een klachtenregeling die voldoet aan de vereisten van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. Lees hierover ook verder onder het kopje: Klachten of geschillen.

Het voor ons om de beleving van de klanten zelf. Kwaliteit bij Crataegus
Kwaliteit is geen daad, het is een gewoonte. Kwaliteit is geen daad, het is een gewoonte. Kwaliteit bij Crataegus
Klachtenportaal Zorg

We zijn aangesloten bij het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg.

Als zorgaanbieder vinden wij het belangrijk om onze klanten de mogelijkheid te bieden onafhankelijk informatie te vragen en/of een klacht in te dienen.

Wij hanteren daarvoor klachtenregelingen die voldoen aan de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en aan de wet zorg en dwang (Wzd).

Altijd een luisterend oor

Klachten of geschillen

Wilt u een klacht indienen over Crataegus?

Neem dan de volgende stappen:

  1. Bespreek alstublieft uw onvrede of klacht eerst met ons. Wij lossen het graag samen met u op.
  2. Komen wij er samen niet uit? Dan kunt zowel u, maar ook wij als zorgaanbieder, contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl
  3. Of vul op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier in

Wanneer u het klachtenformulier invult wordt er contact met u opgenomen door een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Bij het klachtenportaalzorg helpen ze u verder met de afhandeling van uw klacht. Zo zoeken zij uit onder welke wet uw klacht valt en helpen dan met de stappen die u verder kunt ondernemen.

 Verder advies en informatie over het indienen van een klacht vindt u op www.klachtenportaalzorg.nl. U kunt hier meer meer lezen over de Wkkgz en de Wzd.

Hier vind u  infomatie over het klachtenreglement van de Wkkgz. 

Hier vind u  infomatie over het klachtenreglement van de Wzd en hier informatie over de klachtenfunctionaris.

Privacy regelementen

Klanten dossiers

Crataegus Woonzorg wil op een zorgvuldige wijze omgaan met de gegevens die zij beschikbaar heeft over klanten. Het betreft hier persoonsgegevens (NAW1 ), verzekeringsgegevens, inkomensgegevens, psychodiagnostische gegevens, gezinsachtergronden, medische gegevens, gegevens verstrekt door instellingen (anders dan Crataegus) en gegevens zoals deze zijn opgetekend door Crataegus Woonzorg.

Crataegus Woonzorg hanteert een ‘gesloten en beveiligd’ elektronisch patiëntendossier (EPD) waarin alle gegevens van klanten en dagrapportage zijn opgeslagen.

Download hier de meest actuele versie van onze “Klanten dossier regeling” (pdf)

Privacyverklaring

Crataegus Woonzorg respecteert de persoonlijke levenssfeer van klanten, medewerkers en anderen. Informatie wordt niet langer bewaard dan nodig voor het doel waarvoor deze is verzameld en niet gebruikt voor doelen die hier niet mee verenigbaar zijn. Crataegus Woonzorg  verwerkt persoonsgegevens conform de Algemene verordening gegevensbescherming (Avg).

Download de meest actuele “Privacyverklaring” (pdf)

Kwaliteit is geen daad, het is een gewoonte.
– Aristoteles

Socials

Kom met ons in contact via social media, we laten graag zien hoe het leven bij Crataegus is.

Documentatie

Om volledige transparantie te bieden publiceren wij hier jaarlijks onze  kwaliteitsverslagen of inspectie rapporten:

Inspectie VWS 2022: Download in PDF

Kwaliteitsverslag 2023: Download in PDF
Kwaliteitsverslag 2022: Download in PDF
Kwaliteitsverslag 2021: Download in PDF

 

Contact

Pastinaak 2 4849 CS Dorst

Kantoor: Baarschotsestraat 22 4849 BL Dorst

Telefoon: 085 401 8300

E-mail: info@cwzdorst.nl

KVK   66374812  | AGB-code 73736593

Concept door BMBW, design door Balou en Karin van Iterson, development door Midas Vreeburg, fotografie door Martijn Steiner Lovisa.